Retourbeleid
Retourneren van goederen:
Als je niet tevreden bent met je aankoop, kun je de aangekochte artikelen in originele staat binnen 30 dagen na levering retourneren (inclusief een track & trace-nummer). Na ontvangst van de goederen wordt de aankoopprijs terugbetaald. Alle retouren moeten via onze klantenservice worden aangemeld.
Ik heb een defect item ontvangen:
Als je een defect artikel hebt ontvangen, neem dan direct contact op met ons supportteam met de volgende informatie:
- Je ordernummer
- Welk artikel is beschadigd
- Een beschrijving van de schade
- Fotobewijs
Als je pakket tijdens de levering beschadigd is, maak dan een foto en stuur deze direct naar onze klantenservice. Alle claims voor beschadigde pakketten moeten binnen 7 dagen na de leveringsdatum worden ingediend. Wij kunnen geen terugbetaling, tegoed of vervanging bieden zonder bewijs van schade, beoordeeld door ons supportteam.
Ik heb het verkeerde item ontvangen:
In het onwaarschijnlijke geval dat je het verkeerde artikel hebt ontvangen, neem dan direct contact op met ons supportteam en verstrek ons de volgende informatie:
- Je ordernummer
- De naam van het artikel dat je niet hebt ontvangen
- De naam van het artikel dat je wel hebt ontvangen
- Een foto van het ontvangen artikel
Ruilen:
Helaas kun je bij ons geen artikelen ruilen. Als je dit toch wilt doen, raden we je aan het product naar ons terug te sturen en vervolgens het juiste product te bestellen.
Voor defecte producten:
Als het product defect is, tijdens het transport is beschadigd of op een andere manier gebrekkig is, zijn er geen retourkosten.
Als ik het artikel wil retourneren:
Als de klant het verkeerde product heeft gekocht, het niet past of het niet langer wil, is de klant verantwoordelijk voor de daadwerkelijke kosten van de retourzending en het retourbewijs.
Retouradres
HIER moet het adres van de leverancier komen.
Neem gerust contact op met onze klantenservice: info@valendi.nl